Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Mijn Camino Primitievo

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

08 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 6 Berducedo - Fonzagrada.
,s morgens vroeg na een wederom slechte nachtrust, 2 Japanse snurkers eerst even in een bar ontbijten voor 2€.-- en daarna aan wederom en klim, je ontkomt er helaas niet aan.Kwam je eindelijk na flink te hebben gelopen bleek dat de beoogde arberque reeds volgeboekt, door van die typisch touristen Peregrinos met schone kleding alsof ze voor Dior de nieuwe kledinglijn voor Peregrinos ging schowen..Ze worden met taxi's vervoerd en naar de herberg wat al besproken is gebracht.De Camino doet ieder op zijn /haar manier.Zodoende moest dus 1.5km verder lopen om een slaapplaats te kunnen beachtigen.Het was een kleine arberque waar je alleen kanslaen ,kleren wassen, douchen en zelf eten koken.Ik werd door een stel Italiaanse jongelij uitgenodigd met hen te eten.Ze vonden echt interessant met iemand uit Maluku te kunnen converseren. En ze vroegen echt van alles.Ik slaap met hun in een kamer en besloot de volgende dag met hen verder te lopen.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Muros de Nalón

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2016

Mijn camino portuguese

18 Juni 2016

mijn Camino Portuguese

15 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo

14 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo

14 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo
dirk

Hou van muziek maken en luisteren. Wandelen is naast muziek een van mijn grootste hobbyen.

Actief sinds 31 Mei 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3118

Voorgaande reizen:

31 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: