Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

08 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 6 Berducedo - Fonzagrada.
,s morgens vroeg na een wederom slechte nachtrust, 2 Japanse snurkers eerst even in een bar ontbijten voor 2€.-- en daarna aan wederom en klim, je ontkomt er helaas niet aan.Kwam je eindelijk na flink te hebben gelopen bleek dat de beoogde arberque reeds volgeboekt, door van die typisch touristen Peregrinos met schone kleding alsof ze voor Dior de nieuwe kledinglijn voor Peregrinos ging schowen..Ze worden met taxi's vervoerd en naar de herberg wat al besproken is gebracht.De Camino doet ieder op zijn /haar manier.Zodoende moest dus 1.5km verder lopen om een slaapplaats te kunnen beachtigen.Het was een kleine arberque waar je alleen kanslaen ,kleren wassen, douchen en zelf eten koken.Ik werd door een stel Italiaanse jongelij uitgenodigd met hen te eten.Ze vonden echt interessant met iemand uit Maluku te kunnen converseren. En ze vroegen echt van alles.Ik slaap met hun in een kamer en besloot de volgende dag met hen verder te lopen.......