Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

14 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 10
Melide - Pedrouso
's morgens om 8.00 uur eerst goed ontbijten want je motor moet genoeg brandstof hebben. Deze keer ben ik Melide niet zo goed wezen bezichtigen omdat ik pas na 19.00 uur in Melide aankwam. In 2012 ben ik tijdens de Franse Camino gelukkig vroeg in de middag gearriveerd en genoeg tijd gehad om de stad te bezichtigen. Melide is bekend om hun Octopus gerechten.Bijna alle restaurants, eethuisjes, bars prijzen je hun octopusgerecht aan.Na de stad te hebben verlaten was het weer het zelfde als andere dagen flink stuk door zandwegen, paden van stukken steentjes en rotsjes, klimmende wegen gewoon en steil en veel op asfalt plus de nodige hoge temperatuur viel niet mee maar " but you have to carry your burden/sins with you "....Toen ik Pedrouso binnenkwam was het eerst wat deed gelijk naar Alberque " The Port Of Santiago" gaan ,had daar nml in 2012 ook overnacht het is nog steeds goed schoon onderhouden , je kunt zelf koken, kleren wassen en drogen( wasmachine en droger) en de eigenaar voelt zich wel gevleid toen hij hoorde dat ik hier eerder ben geweest........

• 14 Juni 2016 - 13:49

Nona: