Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

12 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 8
Cadavo - Lugo
Na weer een slapeloze een stel Italiaans fietsers, ik zag hun eerder in

de bar in het dorp flink aantal flesjes bier hijsen toen wist ik het al.
Ben toen om kwart over 5 en ik niet alleen de boel ingepakt douchen en gaan ontbijten.In de keuken vonden we iemand die de matras en kussen daar heeft gesleept om toch te kunnen slapen.Ik ben tegen 6sen vertrokken.Wel fijn zo vroeg fijne temperatuur Later op de middag kwam ik een Spaanse jongen tegen die al van begin van de Camino. last heeft van zijn knieën ben ik uit medelijden maar mee gaan lopen en dat is niet altijd even fijn.Je kan je eigen tempo niet lopen en het ergste we proberen met elkaar te communiceren hij praat geen enkel taal behalve Spaans en ik maar proberen in het engels,duits,frans en paar woorden spaans wat ik ken .We zijn uiteindelijk in Lugo gekomen bij de Gemeentelijke Herberg net op tijd want na ons waren nog maar 4 bedden over.'s avonds ben ik nog naar de Cathedraal geweest hoorde een vrouw begelijdt door een orgel het Ave Maria zingen en had dat met mijn phone als video opgenomen.Later ben ik die opname buiten gaan luisteren en toen vroeg een vrouw of ik dat opgenomen en dat zij degene die zong.Bleek een Italiaanse die de Camino loopt met haar vader we hebben via what's de opname kunnen doorgeven .Zij blij met dit voor haar unieke gebeurtenis ik ook voor haar en haar trotse vader.......dat zijn de verrassende dingen van de Camino.

• 13 Juni 2016 - 13:49

Romy :

Hai ani Dirk,

Mooi verhaal weer, leuk om te lezen.
    Genietse xxx

• 13 Juni 2016 - 15:38

Jo Sinay:

Bung, bedankt voor de reisverslag van Dag 8. Succes verder met je tocht naar Porto!

• 15 Juni 2016 - 21:53

LiesjeN:

Zo twee mooie ervaringen en zo verschillend. Het Ave Maria als beloning voor het meelopen met die jongen endan nog twee andere mensen blij kunnen maken. Een goeie dag, neef. Blij voor je.