Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

06 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 5 campiello - berducedo
Na een slechte nachtrust vanwege 3 snurkers deze dag weer begonnen met klimmen en dalen misschien wel eentonig maar wordt wel weer vergoed door de mooie natuurgebieden. Het mooie van de Camino s dat je weer nieuw mensen ontmoet.voordat ik Berucedo na een klim van 1150 mtr bereikte had ik nog net genoeg water voor een slokje, dan kom je achter hoe belangrijk water is voor alles wat leeft.Ik kon van iemand zijn laatste slok op maken....

• 06 Juni 2016 - 23:23

Dylan :

Oei... Gelukkig kwam je iemand tegen.... Houd je watervoorraad en proviand aub goed in de gaten, pa!
    Welterusten en veel succes en plezier morgen!

• 07 Juni 2016 - 10:26

Nona:

Ja idd net wat Dylan zei, je watervoorraad in de gaten houden, Dirk! Leuk dat je zo al veel mensen tegenkomt. Prestaties voor al dat geklim tot nu toe, dat zal zekers nog meer komen..Maar goed voor straks een goede nachtrust en k zie vol interesse naar de volgende dagen..

• 07 Juni 2016 - 20:04

Romy, Willem, Esmée En Levi :

Hallo (opa) ani Dirk,

Fijn om te lezen dat alles goed verloopt. Is de temperatuur daar uit te houDen?
    Hier hebben we al een paar dagen mooi weer gehad. 27/28 graden.
    Geniet van de mooie omgeving en veel plezier onderweg.
    We kijken uit naar uw verdere avonturen.

Kusjes van ons

• 11 Juni 2016 - 20:46

Dirk Sinay:

Dank voor jullie lieve reacties, het houdt mij sterk, kusjes.