Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

06 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 4 van Bodanaya naar Campiello.
Was eigenlijk van plan verder naar Borres te lopen ,maar onderweg naar Borres kwamen we een voor ons al bekende pelgrim die ons tegemoet kwam en mededeelde dat Borres vol was.Dus wij weer terug naar Campiello waar we ons voor 10€ lieten inschrijven.Bij inchecken zag de manager in mijn paspoort dat ik in Timor ben geboren.Hij zei dat hij een Portugees is en met mij een gezamenlijk geschiedenis heeft zowel met Timor en de Molukken en begon ook nog Timorees met mij te praten tot ik hem mededeelde dat ik als klein kind al in Nederland woonde.......mocht je iets nodig hebben laat me zéér zeker weten........