Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Mijn Camino Primitievo

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

06 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 4 van Bodanaya naar Campiello.
Was eigenlijk van plan verder naar Borres te lopen ,maar onderweg naar Borres kwamen we een voor ons al bekende pelgrim die ons tegemoet kwam en mededeelde dat Borres vol was.Dus wij weer terug naar Campiello waar we ons voor 10€ lieten inschrijven.Bij inchecken zag de manager in mijn paspoort dat ik in Timor ben geboren.Hij zei dat hij een Portugees is en met mij een gezamenlijk geschiedenis heeft zowel met Timor en de Molukken en begon ook nog Timorees met mij te praten tot ik hem mededeelde dat ik als klein kind al in Nederland woonde.......mocht je iets nodig hebben laat me zéér zeker weten........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Muros de Nalón

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2016

Mijn camino portuguese

18 Juni 2016

mijn Camino Portuguese

15 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo

14 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo

14 Juni 2016

Mijn Camino Primitievo
dirk

Hou van muziek maken en luisteren. Wandelen is naast muziek een van mijn grootste hobbyen.

Actief sinds 31 Mei 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3089

Voorgaande reizen:

31 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: