Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Mijn Camino Primitievo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

06 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 3 begon met een verkeerde richting lopen. Ik was als laatste die de herberg verliet en de deur dicht deed.Na 1.5 km verkeerd te hebben gelopen werd ik door een boer geattendeerd dat ik terug moest,dat ik die en die weg moest nemen.Begon gelijk goed met stevig klimmen na 24 km klimmen en dalen kom ik in Salas aan maar besloot toch verder te gaan naar Bodanaya had het wel geweten want dat was weer 6 km verder klimmen maar de moeite waard.De alberque wer gerund door Dave een "love peace" figuur.Wij zijn bij een groot familie.Je kleren worden gewassen en volgende ochtend staan ze schoon en gevouwen klaar voor je.De avondmaal en ontbijt doen we gezamenlijk en s'morgens bij het vertrek neemt hij van iedereen persoonlijk afscheid.Heel bijzonder was dat !

• 06 Juni 2016 - 22:19

Jo Sinay:

Fijn dat ik je mag volgen op je voettocht naar Porto broer. Succes verder en bedankt voor je reisverslag
    Dag 1, 2 & 3.