Camino Primitivo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu Camino Primitivo - Reisverslag uit Muros de Nalón, Spanje van dirk Sinay - WaarBenJij.nu

Camino Primitivo

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg dirk

03 Juni 2016 | Spanje, Muros de Nalón

Dag 2
Vandaaf vroeg op gestaan lekker douchen, spullen in de rugzak inpakken. Om 08.00 uur sleutel inleveren en even in de buurt gaan ontbijten.Daarna naar de Cathedraal voor de eerste stempel in mijn Pelgrimskaart zodat ik gebruik kan maken van de pelgrimsherbergen.hierna begint mijn wandeling naar de eerstvolgende plaats Grado ligt 26km verder, maar daar is geen herberg dus 4 km verder klimmen naar Villapenada. Overnachten kost 5€ en de wiijn en eten was donatiivo geven wat je missen kan. Vanavond spagetti door een ltaliaan gemaakt met sla olijven vis en toetje na.Hierna lekker douchen , gebruikte kleren in de wasmachine en drogen en daarna lekker slapen en hopen dat er geen snurkers bijzitten, haha ik moet zelf ook uitkijken dat ik zelf niet snurk ........tot morgen.

• 03 Juni 2016 - 22:28

Dylan :

Welterusten, pa!

• 03 Juni 2016 - 23:21

Nona:

Hi Dirk, een lange reis gisteren, en nu aan je 'loopritme, goed begin hoor. Lekker slapen en snurken doe je toch haha. Xx

• 04 Juni 2016 - 01:10

Ista&Luz: